2015年11月19日 星期四

[Exchange第十七站] 英國 - 倫敦 London Day 2

 sorry...隔左咁多日先upload返day 2...
因為呢幾日有友人黎左stockholm探我 :)
開心得制唔得閒打blog :)

又黎到倫敦遊既part 2...
今朝黎到民宿附近既一個park行下 :)

肯辛頓公園 Kensington gardens

 秋風起....最岩就係郊遊下...
呢個公園同Hyde park 海德公園係連住的..
但係呢個公園實在太大.... 行唔哂 :)
唯有行住一半先haha

 行下行下會見到有個圓形既湖...




有好多天鵝會係上面游水,..
啲色白雪雪...應該會好滑 xd

 其實英國天氣比stockholm真係暖得多..
但係啲風吹埋黎同樣唔講得笑 :(
 sor... 唔小心又影到友人



 - Albert Memorial
愛伯特紀念碑
 Royal Albert Hall
如果我無記錯應該係一個大形既lecture theater黎..
 好多人都會問我...
下一個恐襲地好有可能係london...
點解我仲要冒險黎呢到?

第一 : 呢到多野玩
第二 : 呢到多野買
第三 : 最後一個 但最重要既原因  好早之前 我應承左一個重要既人 買一樣重要既野 :)

that's why i come to london :)






 同呢幅圖有咩關係?
因為接住落黎就係完成呢個任務既時候...
 其實我都幾緊張...
因為即將要搭條危險既picadilly line...(地鐵)
同埋最緊要既係..... 我無data :(
蕩失路都唔知點算-_-








上左巴士之後...
慢慢行慢慢行....欣賞沿途既風景 :)
慢慢行到 好旺 好多街行 係女仔都鐘意既地方 ------oxford street

今晚一定會征服你xd





 其實英國巴士真係幾少人搭...
尤其係local.... 反而我係巴士聽到好多廣東話..

終於....
終於....
我都係登上左呢架我最驚既列車...
經過最有可能attack既地鐵站----king's cross

因為呢個係london 最繁忙既車站...











 終於....終於...
到左我最期待既地方....holloway road station!!!
呢個就係emirate stadium酋長球場既站喇 :)


 其實...我既任務係要幫哥哥係阿仙奴既主場買件波衫...
我都知佢恨左好耐嫁喇 :)
作為貼心的妹妹...我當然要幫佢完成呢個願望啦 :p


 又真係幾grand幾靚嫁wo...
 呢款就係我阿哥要買既波衫....
係幾靚嫁bo :p

 臨走一照...


 下一站就係英國好出名既大英博物館...
British Museum.... entrance fee : free for students

5點半會閂門嫁喇...記得早啲去
 如果大家對history有興趣...
記得唔好錯過喇:)



 British museum最出名就係mummy...
位於3樓...
好多人慕名而來...


 右上角呢個係圖書館...
入面聽人講好靚...
但因為就快閂門無得去 :(



 正門

 今日搭車經過既時候已經plan左要黎oxford street.... 終於都黎到喇xd...
wow真係好多野買 ^3^

前往方法:central line oxford circus 站落車...

但要小心呢個站有啲迫...

 因為就黎christmas...
好多地方都有燈飾...呢到都唔例外 ^3^
 至於呢到有咩行我就唔劇透喇xd
保留返啲神袐感~
 跟住我地要去填肚既地方...
就係burger and lobster....
呢間餐廳基本上個個去uk既人都必試既地方...
原隻龍蝦...龍蝦包...同burger...各售20鎊 ^3^
但我就唔係好建議大家order burger la ...







位置就唔提供喇...因為分店都好多下..
呢間係位於oxford circus既分店 :)



 真係好好好好味...
有grilled lobster 同steam lobster...
表哥無介紹錯...果然真係grilled好食啲haha

 新鮮xd

話咁快就要離開倫敦呢個咁好玩既地方:)
其實講真....要玩哂倫敦...
兩日係絕對唔夠...
如果大家真係好盡情咁玩...
起碼都要預5日...甚至一個禮拜嫁 xd

真係好唔捨得走 :(
踏足過咁多地方...
暫時最愛係倫敦這地方 :)
多野食多野玩....下次去一定要試下fish and chips ^^

沒有留言:

張貼留言