2015年10月6日 星期二

[Exchange第十二站] 德國 - 國王湖 Königssee 一日遊



今日一早離開左慕尼黑市中心...去左位於德東南邊界既國王湖Königssee...呢個係世界文化遺產...一早聽上年去exchange既友人講過風景有幾靚...今日終於都有機會去喇^3^

我地今日原本係搭10:18am由Munich hbf開往Fleilassing既火車... 但係因為有難民既關係 :o
架火車cancel jor.. 變左搭10:55am果班車 :o

由munich -> flessing 呢個站大概要2個鐘頭..沿途都係好多大草原既風景...
係靚既:o

落左火車之後.. 見到一班難民同埋警察係到stnadby....唔知係咪太近austria...今次係我第一次黎到歐洲之後見到難民..所以對於保管自己財物都格外小心..^3^ 其實去邊都要嫁喇...


btw... 我同友人們只係4mins 既時間趕巴士(836號巴士)...
所以一落車又要即刻跑..-.-  其實日日咁跑法...真係好攞命
不過好彩最尾都上到 :)


 上左巴士之後就搭到去總站就ok嫁喇.. 車程大約係一個鐘到..
到左總站之後再轉一架841巴士... 去到Königssee就到左國王湖嫁喇^3^


一落左車之後大把商店排住隊等你去買野^3^
呢到啲postcard都係3毫子一張喳~~




 

















經過會有間雪糕店...賣1歐1個cone...
但係...朱古力味有啲怪怪地














呢條姣紫粉晶 只售 2.5歐~
發唔發覺個風景有啲似琴日呢... :p

















 而去到國王湖點可以唔參加遊船之旅呢?_?
我同友人參加左16.9歐既遊船...大約係55分鐘來回...



 個湖真係清到見到湖底...
湖水係清色... 啲水肉眼得出係勁勁勁乾淨
暫時係我見過最最最最靚既一個湖..



 湖面一舊垃圾都無嫁:o
 前面呢個就係回音牆喇...
當架航行到一半既時候..
船長就會停左架船...閂左turbo..
然後叫全場既人安靜...

then佢就會企係船邊到...對住個回音壁到吹trumpet..
聽聞以前係可以做到回音七次...
但而家得返兩次左右...但係把聲真已經好震憾 ^3^

身為ex- trumpet player 既我當然都要比返少少tips啦hahah

 遊湖既相大致都係咁多喇 :)
唔劇透咁多住... 大家下次去既時候記住早少少...
因為我地無時間行山...
相信睇少左好多野 :)





btw...今日overall黎講都係好靚好正的 ;)












sorry今日有啲攰...篇blog有啲短...大家唔好見怪

下一站奧地利salzberg










沒有留言:

張貼留言