2015年10月4日 星期日

[Exchange第十站] 德國 - 慕尼黑 Munich DAY 1

 係stockholm休養生息咁耐 :o)
係時候要出去玩下喇 :)
咁就開始左我既第十站既旅程...  慕尼黑 !!

今次我地簡左Norwegian 挪威航空公司..
呢間航空公司幾好...係arlanda有得飛 :)
唔洗去到100公里外既skavsta機場 ^田^

我同友人飛朝早七點...前一晩已經去左訓機場:)訓機場都ok既...啲鄧都算係幾舒服^_^

有樣野值得一提既係... norwegian飛行途中係有wifi免費提供 ^3^


 飛左2個鐘...快左25分鐘到..
係到真係要讚一讚... norwegian係高質既廉航...stockholm -> munich around 65歐..
如果早買可以再平啲...


搭S8去到central之後.. :o)
求其行左幾行 :) 打幾個白鴿轉 ^_^


















係central都幾多人下 :o 
判斷唔到係咪難民hahaha





呢到就係munich既central station ^3^













同友人食左少少野就搭兩個站去左Marienplatz










 天公不造美..又有啲毛毛雨...
一出去係有啲商店街..
又有啲餐廳... 不過食飽飽就唔入去囉
直行就會見到一個類似教堂既野 :)
係一個市政廳 :)
我發覺係德國大部分既建築物都係三尖八角..
個外表係勁古老
係呢到我地都唔逗留咁耐喇...因為我地今日既主題係慕尼黑既重點活動:啤酒節 OCTOBER FESTIVAL !!!!



















我地搭左幾個站去左Theresienwiese
個站一出就係啤酒節外面既遊樂場 ^3^

 由於今日係啤酒節既最後一日...所以好似無咩人咁...但都有少少逼..
只不過無朋友講話要排幾個鐘頭咁誇張..










呢個遊樂場有別於一般..
佢係會逐個收cash而唔係coupon..
同埋入場費係free嫁...就算唔係去october festival都值得一去 :)

 左圖呢個白色帳篷就係啤酒節其中一個
地方...  成場總共有8個帳篷...每個可以容納成千人嫁...
入帳篷係唔洗錢既... 入去買啤酒就要錢喇^3^
一杯1L既啤酒盛惠11歐元








 場入面既人個個載歌載舞..
氣氛係勁勁勁勁高漲 ^3^

 我地15個人一共叫左五杯共5L既啤酒 ^3^
一共55歐...  不過場內既位係要reserve的..
我同友人們只能夠係圍欄外飲..
不過都足夠感受到個氣氛 ^3^























 真係好好好大杯... 不過我同友人門都飲得勁開心... 喪玩猜玫game..
有好多鬼佬會過黎Yo我地...
有個後生仔走埋黎話勁鐘意beiing.. 
我地即刻話 Hong kong is the best!!!!







我自己都隊左半杯...但果陣有少少肚餓...
不過最後都好清醒咁走人~~~
酒量還是蠻好的 ^3^














 暢暢快快飲完最出名既啤酒之後就成隊人馬去左食豬手^3^

今次我地特別慕名而來...
去左皇家啤酒屋...
位置:
Platzl 9
80331 München


 唔知今日係咩日子...
餐廳竟然了無一人.... -_-
我地一行15人竟然等都唔洗等就入到去大圍枱到食飯..
 呢杯係叫cola mix..0.4L  3.5歐..
係一杯可樂溝芬達... 幾好飲嫁
值得推介!!
 左圖有兩款必食既豬手 :)
一個係烤既... 一個係BOIL既 :P
味道我鐘意烤... 但口感我鐘意BOIL ^_^

但兩個個味真係好好食:)
而德國腸既味就偏咸..


每人總共用左: 18歐 連埋岩岩啤酒節..
消費真係抵到爛!!

不過有件事值得一提既係...
呢個啲侍應個個都唔休做... 黑口黑面...
唔係太friendly.. =_=















今日食完嘆完...聽日係時候嘆靚景~~
明天: 天鵝堡


















沒有留言:

張貼留言