2015年10月8日 星期四

[Exchange第十四站] 意大利 - 米蘭 Milan 一日遊

 今日晨早流流搭巴士黎到歐洲既南部國家..
意大利..
呢個係我一直都有少少驚去既地方...
因為個個都有同我講過意大利既治安真係唔係咁好... 偷竊既行為好猖獗..
屈錢既方法層出不窮...
今日終於有機會見識下



 一去到MILAN大教堂..
教堂外面基本上除左遊客之外..
全部都係諗住黎問你索錢既人... 而且佔極大部分都係黑人..-_-


索錢手法1  : 佢地會拎住一大喳繩... 會係你唔圍意既既時候挷條繩係你隻手到..
然後問你攞錢...
一定要離渣住一大抽繩既人愈遠愈好


索錢手法2 : 拎住好多神棍HARD SELL... or夾硬賣比你

索錢手法3 : 夾硬攤大手板問你拎...


拎J同友人都試過比啲繩仔黨騷擾
唯一應對方法就係彈開有咁遠得咁遠





 呢個就係米蘭大教堂外既購物店

 黎到呢到一定要好小心自己既belongings


 係教堂既附近 有一條係專食意大利菜既街..
其實間間都差唔多...
是但行入去一間都ok既~

 prama ham pizza~
 香草醬意粉~同埋truffle cream risotto


 閒逛一輪去到米蘭既城堡...
講真入面既展館吸引程唔係太大~
如果唔夠時間玩係可1skip 的




 其實今次既米蘭之旅.... 我同友人們都係衝住世博而黎的.. 1 may - 31 oct

前往方法 搭M1線前往Rho Fiera站
到時就會有好清楚既指示教你點去

入場費 : night pass 6pm  (5歐)
              日頭入場 (33歐)


其實我都唔知點解會差咁遠-_-




 比住少少相大家睇下先...
今日好攰~~  打唔到好長既blog


 其實唔同國家既展館...文化都唔同..
中國既會介紹中國菜特色既菜色
巴西有彈床~
德國有流水傳聲筒. . . .



 桂花糕~~
 呢個係中國展館~~靚係幾靚既..
不過勁快就行完







其實去世博既車飛真係好貴下...
來回飛5歐~~












大家可以估下呢條手繩係點黎既hehehehe...




ps 隻手唔係我啲lol

沒有留言:

張貼留言