2016年1月25日 星期一

[Exchange第三十一站壓軸之旅]冰島 - Iceland day 4 Blue Lagoon

今日就係最後一篇旅遊既BLOG...
即係意味住我既Exchange既歐遊之旅經已完結....聽日就要返瑞典...
過幾日就要返香港喇....
真係好唔捨得... :(

好啦 唔講咁多...
即刻講下今日既blue lagoon之旅玩左啲咩啦...


呢個就係全冰島最出名最多人去既溫泉..
Blue Lagoon  藍潟湖



我地今次係跟Reykjavik Excursions 去既..
admission fee 連卜車就要66-68歐...

提提大家...呢到係有四種package..
如果無咩要求既..  買最平既package就得嫁喇...
 silica mud可以任搽...唔洗買貴package都會有...唔洗擔心


40歐係最平... 加15歐就有毛巾  同一杯野飲..






呢到就係resturant  :)


 呢張相就係上網copy既..
因為我就無係藍湖影啲風景相...
全部都係人黎 ^3^
所以都無咩好post~


浸後感: 水溫無想像中咁高..
係賣野飲果到既水溫最高...最舒服:)

一行12人浸左兩個鐘頭...
就返左市區.... 食左餐頗為令人失望既buffet...
所以都係唔介紹咁多喇..



好啦....咁多位....有緣再見!

18 則留言:

  1. goodbye girl! thanks for this informative blog! :) all the best to you!

    回覆刪除
  2. Thanks :) 有樣要提提你 我岩岩比qatar捉左luggage... Stockholm揸得好正 連hand carry都唔比過七kg 小心

    回覆刪除
  3. 唔該哂!好彩你提提我 唔係我都可能中招 ><
    btw, 我visa批到達6月5號 岩岩完sem個日 ==' 但機票買左6月20號 唉 我諗住出一出去non eu countries再入境得唔得 :(

    回覆刪除
  4. 我唔係好sure咁樣得唔得..你最好去下當地既入境處到問一問會穩陣dd:)

    回覆刪除
  5. 你好, 我將會1月去exchange,想請問你整個exchange 用了多少錢? 你怎樣帶錢過去? 在香港唱定,還是在當地唱? 還是汇過去? 我現在正諗緊這方面的問題,希望你能給我意見參考, 議。

    回覆刪除
    回覆
    1. Hello你好:)
      其實人人唔同既 我無咩點係歐洲買袋買衫 淨係買下野食 食既都係唔會好貴 係出trip會鬆手少少 大約90k到啦😂😂 我會帶dd cash過去 然後全程都碌卡 無得碌先用cash 因為北歐果邊咩都有得碌卡 中歐會相對較少 euro帶多少少會好啲 希望幫到你

      刪除
    2. Hello 我黎緊會去stockholm exchange, 我想問呢 你話碌卡比較多 但海外簽帳唔係會逐次收手續費嫁咩?

      刪除
    3. Hello:) 你好呀
      海外簽賬只會計返匯率 唔收手續費
      當然啦 佢唔會收牌面格價 會高少少:)

      刪除
  6. 謝謝你。請問瑞典碌卡收銀聯嗎? 瑞典有ATM 機 for 銀聯,plus, cirrus 提款嗎? 唔該哂。

    回覆刪除
    回覆
    1. 問得好 係無既
      如果要提款既話 要係hsbc開一張有visa logo既提款卡。千其唔好以為信用卡連左提款卡account 就可以用信用卡禁錢 呢個係唔work的 因為我試過haha...
      Visa cirrus就大把 但係小心變左貸款:)

      刪除
    2. 謝謝你回覆。請問係咪HSBC果張有visa logo 既提款卡就可以去有visa/cirrus 既ATM機 禁錢?請問個rate好唔好?有手續費嗎?除左HSBC外,其他銀行有visa logo 既提款卡得唔得?另外,你最尾果句既意思,係咪用visa card 去禁錢,會變左貸款? 謝謝。

      刪除
    3. 無錯 有visa既logo 既提款卡就可以 邊間銀行都無所謂:) 個rate一般啦 合理範圍 唔會太貴 禁一次好似收幾十蚊手續卡 但碌卡就無 純粹計rate

      如果用visa credit禁錢既話 會變左借貸😂😂好貴嫁 我係香港試過禁一百蚊 最後還左二百蚊 所以唔好試😂:)

      刪除
  7. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  8. 你好啊 我遲啲會去芬蘭exchange 想問歐洲碌卡時既pin 係咪指申請信用卡時銀行寄過封信上寫有既「卡密碼」 因為我見果個卡密碼係6位數字 而多數人講歐洲碌卡要求入既pin係4位數字... 咁係照入返銀行發既信入面個卡密碼 頭4個數字就可以? 謝謝你!

    回覆刪除
  9. 你好啊 我遲啲會去芬蘭exchange 想問歐洲碌卡時既pin 係咪指申請信用卡時銀行寄過封信上寫有既「卡密碼」 因為我見果個卡密碼係6位數字 而多數人講歐洲碌卡要求入既pin係4位數字... 咁係照入返銀行發既信入面個卡密碼 頭4個數字就可以? 謝謝你!

    回覆刪除
  10. 你好啊 我遲啲會去芬蘭exchange 想問歐洲碌卡時既pin 係咪指申請信用卡時銀行寄過封信上寫有既「卡密碼」 因為我見果個卡密碼係6位數字 而多數人講歐洲碌卡要求入既pin係4位數字... 咁係照入返銀行發既信入面個卡密碼 頭4個數字就可以? 謝謝你!

    回覆刪除
    回覆
    1. 拿 我既情況比較特別 因為我曾經係香港唔記得過密碼而走左去reset pin.. 但都係六位數字既:) 而同行既同學就無reset到 以為密碼=pin 所以佢從來都未試過成功係歐洲用信用卡票機插卡買車飛 反而我就次次得 而且係禁六個字既pin... 但其實我到而家都唔知密碼係咪真係pin haha..所以為求穩陣 去一去銀行reset pin會好d 😂 不過一般遞比人碌果啲同佢講no pin又或者直接簽就可以 不過有時要對passport, passport要跟身:) 希望幫到你!

      刪除