2016年1月23日 星期六

[Exchange第三十一站壓軸之旅]冰島 - Iceland DAY 2 市區半日遊 + 極光團


 黎到冰島既第二日...因為要等班友人黎...
同埋無報tour..所以今日就hea玩少少...
養足精神 聽日玩啲chur野
好喇 唔講咁遠 :) 講返今日啦
今日我同友人去左首都 雷克雅未克既市中心行左個圈






冰島周街都見到雪山...
今日就見到一座係特別靚既..



話説今日遲起身 兼民宿離市中心唔近
加上無cash搭車
所以就用自己雙腳行左成粒鐘去到city center..


第一個地方要去既當然係Reykjavik 最出名既教堂——哈爾格林姆教堂(Hallgrímskirkja )
學友人blogger話齋 個外型有啲似管風琴
幾得意 同歐洲典型既教堂好唔同…



行到入去之後 最吸引我當然係postcard店啦
 呢到既postcard 大約賣一百 ISK
但郵票就偏貴 十幾蚊寄一張~~

行入教堂既內部 係用白色黎做主色
牆上面有一條條管狀物
其實我都唔肯定咩黎haha:)

 離開左教堂 就繼續向city center進發喇~
沿途會經過好多食肆同souven店
原來冰島食野係一啲都唔平的
閒閒地一個main course都要百幾二百蚊港幤:[



 話說今晚睇極光..
見到個天色咁樣都不禁有啲啲擔心太多雲會睇唔到
冰島四面環海 最出名當然係海鮮~
黎到冰島唔食返餐都對唔住自己:)
今次就黎到旅遊書同友人都有介紹既海鮮店 Sægreifin
地址: Tryggvagata、101 Reykjavík
一入門口就見到一串串既海鮮…



 


位置就係EXACTLY 港口..
係海邊..



有帶子 三文魚 鱈魚:3  仲有樣唔可以唔試既就係 龍蝦湯!
通常一串海鮮加一個湯大約二百蚊
平就唔平嫁喇 但食物質素好高!
啲海鮮燒得好好味!個湯都好正 龍蝦味好重!!
 上菜了...睇到都流哂口水
 食飽飽係時候返民宿執野去睇極光了..

 Harpa – Reykjavik Concert Hall and Conference Centre
夜晚睇先靚 lol












係時候黎到今晚既重頭戲..
極光團!!
由我未黎exchange開始一直已經話要睇...
今日終於有機會了..


 但係可惜既係...今晚間唔中會有雲..
clear sky唔係長時間...
一陣有雲一陣無雲...
而且今日既activity都唔係太高..
睇到既機會係好微..



試機照片...

 本身我對今晚都唔係抱太大期望..
因為一早已經知今日天氣唔好+ 低activity..

但係好好彩既係...
相機眼勁過人眼好多..
可以detect到人眼睇唔到既野...

所以.... 我終於都影到極光喇!!
呢張算係我第一張真真正正靠自己影到既極光相...當然都要我fd幫少少忙先影到啦~
 其實今晚都唔算係睇到..
不過影到都算係有啲啲交代..



不過跟TOUR睇有樣野好...
就係.. !  肉眼睇唔到可以唔洗錢報多次...!
唔知之後會簡邊日呢:P


呢張算係我影得最清楚既圖...

其實影到都當成功嫁喇...
雖然見唔到佢郁下郁下...
不過我都好滿足LU~








沒有留言:

張貼留言