2015年8月16日 星期日

[轉機初體驗]卡塔爾 - 多哈 Doha

而家係2015年既8月17日,香港時間早上10:35分,多哈時間早上5:35分。原本以為多哈只係慢香港三個鐘,點知原來係慢成5個鐘.. 搞到計錯左第一程飛機既duration haha...
anyway, 既然一場黎到多哈,梗要寫返篇記錄下。

拎J今次既航空公司叫卡塔爾航空,qatar airways. 唔好以為中東國家既機一定唔可靠,事實上,佢係2015既全球最佳航空公司,service仲好過國泰。最最最最重要既係..呢間航空公司出名係又平又正,拎J張機票買左6700蚊喳 :p

上機之前係E ZONE check in, 值得一提既係,個luggage allowance寫就寫30kg... 但其實根本鬆手到不得了,我有fd拎左40幾kilo上機都無比人捉:p 個地勤又鬼死咁有禮貌,真係要讚下既。

上到機艙,其實裡面無我想像中咁大 同埋座位係偏窄既,不過無所謂啦,對我黎講 夠坐就得嫁喇:p  by the way, 個廁所既數量好似偏少左啲,成架機好似淨係得first class 同economy class兩個廁所,我坐中間,真係要行好遠:(


左邊係座位上派比你既洗涮用品,牙刷牙膏,眼罩....連耳塞都有 =_=
見到咁多野又真係幾驚奇既.. :p
 機上面竟然有五個小孩的校長睇,記得上次睇果陣喊到fili feli... 真係7到cry
 老實講啲飛機餐係好食既,不過啲前菜就唔係幾吸引我喇 :o)




坦白說,而我不知道呢隻野是誰:o) 見佢咁大隻就即管影下
































飛後感: qatar 又真係幾唔錯,不過落機既時候無bridge link 連住...要搭車去入境大堂果邊,出到室外果下真係恍如去左沙漠咁,熱到痴肺....sor 係焗到痴肺... :(
anyway overall黎講 呢間航空公司又真係幾抵玩,啲空姐又索,野食又唔差,重點係價錢平。如果想窮游歐洲  不妨考慮下呢間航空公司啦:o)


一落到多哈機場,唔知係咪太早既關係,得小貓三四隻,座位任我坐😇😇 有樣野另我出奇地驚訝係...呢到清潔工個個都好勤力,所以個機場真係極乾淨。唔係呃你,個廁所既衞生程度同日本有得揮Lol. 我亦好放心坐係地下打呢篇blog ^3^ (因為要痴電制)  拎J跟住要轉機等九個鐘,係時候要昏睡了Zzz..

沒有留言:

張貼留言