2015年8月22日 星期六

[exchange所在地] 瑞典-斯德哥爾摩Stockholm - day 6

 今日篇BLOG有啲無聊...大家如果想搵景點可以SKIP左佢haha
_________________________________________________
話說今日係拎J由民宿搬去HALL既大日子...
當然係好浩大既工程... 以下既文字係無圖附上
大家可以靠聯想諗返個畫面出黎...

係太陽最猛...哂得最勁既時候...
我地卜左一架七人的士.. 但係我地遲左5分鐘去到的士站...
但我地手上係仲未拎行李(因為係學校岩岩拎完所匙未返得切)
係5分鐘之內.. 我地由的士站飛奔返民宿...
再係民宿拎返啲行李出房門... 由於民宿主人吩附我地將所匙扔落信箱
但我地由太趕時間...所以一開左門就兵分兩路
2個人搬行李出房..  我就負責扔所匙
點知最後醒起....sh_t!! 無左所匙鎖唔到房門 :( !!!!!!!
於是又飛奔去信箱門口...點知要有條所匙先入到信箱間房...
好彩有兩個老外坐係到吹水...問佢地借所匙先入到去:(
幸好拎J手指夠幼可以伸入去拎返條所匙鎖門:(
如果唔係就大擰樂鳥...
跟住我同友人又飛奔去的士站....全程我都著住一件棉質厚外套
可想而知我果陣係幾咁熱.... :(
我係exchange既第一次出汗就比左搬hall.... :(


拎J同友人拎住一大袋被舖...一個29寸gip 同一個20寸gip

行路一仆一碌... 仲慘過搬屋... 拎J仲要行多層樓梯先上到房
唯有冒住比人偷gip既風險逐個搬上去
好彩最尾都搞掂哂:)  鬆哂

 呢間就係我exchange既U喇:)
簡寫係KTH
全名: Royal Institute of  Technology
Kungliga Tekniska Högskolan

我最愛的紅磚牆 ^3^

呢到就係我個HALL出面...
係LAPPIS既校園宿舍...
 都算係幾乾淨...
不過個SHARE KITCHEN既衛生情況就...... =_=
好睇運氣...有啲算係乾淨...有啲好似打完仗黎...
我見過有個廚房... 有成百隻蚊圍住廚餘係到飛...
睇見都驚T_T













 搬完hall咁辛苦緊係要食返餐好野...
我同友人出到去都夜晚八點...
舖頭都就快閂門..

係kungstragarden 地鐵站隔離有問叫zocalo既餐廳...有賣呢種墨西哥烤餅quesadilla

我order既係Barrio Barbocoa Quesadilla
(SEK 99)


大件夾抵食... 由勁肚餓食到勁飽...
味道仲幾好嫁:) 推介大家去食呢間




沒有留言:

張貼留言