2015年8月26日 星期三

[Exchange第二站] 瑞典 - 哥德堡 Göteborg day 1

 留左係stockholm 咁耐...
 今日終於有機會可以去下瑞典第二個城市見識下...
行左成日街..  真係發覺同stockholm好唔同..

今日天公不造美.. stockholm同Göteburg都係到落雨..天氣得返13 14度 雨雖然唔算好大... 但係要擔傘真係好煩..
我發覺北歐人係唔鐘意擔傘...
反而鐘意淋雨...或者著雨褸 :o




 我同友人好好彩...個月台勁近... 一出門口就係 ^3^











SJ啲火車都真係幾舒服..不過真係唔好玩電腦:( 暈到嘔奶
我地今次搭HIGH SPEED TRAIN..
由stockholm 去Göteborg都只係203 kr.... 計返大約195蚊港紙...
真係好抵... 上次搭果個arlanda express都要百五:(


搭左3個鐘就到喇... high speed 其實唔一定好貴... 因為拎J 後生仲係youth :o) 所以唔洗200蚊就可以有交易喇 ~





















其實大部分歐洲國家/城市既中央車站都有一個類似半拱形既大堂...  哥德堡都唔例外..
不過相比起stockholm就細得多...
但係佢都有個優點-----易搵
一出去就係月台..好方便















 黎到哥德堡既第一個景點就係皇冠之家Kronhuset ...
呢棟建築物建於17世紀... 係哥德堡現存最古老既建築...
話說當年既皇帝係到開開下會突然暴斃... 由佢4歲個仔繼位.. 但果陣已經比人話此地不祥..

後黎經過大火既催毀.. 修建之後就變左茶座喇:)  可惜得個外殼唔入得去...














































係距離皇冠之家2分鐘既路程...就到左哥德堡市立博物館..
顧名思義..就係收藏有關哥德堡既展品...
唔知係咪拎J行museum行到有啲悶 ...
硬係覺得入面好似唔係太有特色...
不過入面可以寫下卡仔...  掛上去 :)  free ga
入場費sek 40  
25歲下free of charge














 係呢到見到最多既...就係哥德堡既地圖haha


 圖中既景象係現實都可以見到ga...
其實就係central station既下一站 Brunnsparken ..

























[以下內容有教壞細路之嫌... 請在指導下收看] <!!!!>

哥德堡既電車同巴士都十分講求自律性...
自動自覺買左月票...上車就可以唔洗嘟卡
所以啲人有冇搭霸王車都睇唔出..
但出奇地 呢到基本上都唔會點check飛...

聽係到exchange既友人講... 極少數會見到啲白帽人士查票...如果捉到就會罰百幾sek...
但係買張月票要475蚊... :o)
咁大家明我講咩啦下 :o)
可想而知... 我今日hehehehe....殊...zzz

<不過大家都係唔好學我 做個奉公守法既人士>






 係距離Brunnsparken無幾遠既電單站Berzeliigatan(搭5號tram就會到)..向壽司店方向行3分鐘就會見到左圖既銅像... 後面果座就係美術館喇:o)
開放時間 tue thur 1100-1800  , wed 1100-2000   fri sat sun 1100-1700    入場費sek 40  
25歲下free of charge

唔好去錯右邊果棟(九塊破璃幕果棟..無影到  今舖拎J又樣衰左)
有個職員渣住個qr...我以為叫我地scan黎有得入去...
點知原來係買左飛既人先會有呢個qr code :( 入場時出示返...  我地仲勁樣衰咁拎個apps去scan人地個qr...  仲要等個職員唔為意偷偷地鼠入去...
最後見到係音樂家演奏會先發現去錯....  先死死地氣出返黎... 成件事勁蝦碌


 我同友人都睇唔透點解會有乒乓波枱...
仲有板同波...可以打返幾場...
我地起到打左幾個字 癲完一輪先繼續行














其實入面勁大... 人流勁少
唔知係咪因為係星期三...得小貓三四隻
入面大部分既藝術品都係人像... 而佔大部分都係唔著衫的 :o
 啲postcard 口味極重.... =_="


















今日黎到哥德堡都成點幾兩點...
淨係去到3個景點...
不過我發現到樣野同stockholm係好唔同的...
就係呢到黑人特別多...  北歐人既比例少左勁多
而唔同種族既人亦比stockholm多好多...
自自然然會講英文既人變少了 :(
不過聽友人講...  呢到既人比stockholm既人友善啲
唔知係咪真嫁呢:-p

沒有留言:

張貼留言