2015年8月14日 星期五

[出發前的準備功夫] 讓人一頭霧水和焦急的簽證

 聽組爸媽講,去exchange係一件有意義既事,會令你學到好多野,眼光放遠左,亦會令自己瞬間識得自理。本來我無諗過參加,一黎廢事屋企咁大開支,二黎我無信心一個人處理咁多事,所以我一直都無諗過要去exchange...  不過後尾又諗諗下,難得入到大學,我點能夠錯過呢個機會?一出黎社會做野,唔好話去長途旅行,就連去個日本都要左度右度。既然而家有咁既機會,我決定都係要試試。而今次既目的地,就係一個美麗而神秘既都市-----斯德哥爾摩Stockholm. 係我未出發之前,我聽說,這個城市由好多個小島組成,城中不乏古典建築,堂皇優雅,周邊全部都係小河流,有Venice of the North既稱號。淨係睇到呢到,已經迫不及待想即刻飛過去^__^

去Exchange之前,當然要整張學生visa :o)  不然人地3個月之後det你返香港就唔好喊喇,不過...想唔洗煩 唔整visa都有例外既 ^3^  去英國exchange少過半年就得喇 lol 話雖如此 整visa都係一個好難得既學習機會 既然有既係時間,整返張又何妨呢?

不過,老實講,我同我啲partner真係比呢張visa整到一頭煙 ... =_=

首先,你可以經由網上填form,同埋upload所需要既documents...
網址如下: https://www.migrationsverket.se/English/Private-individuals/Studying-in-Sweden/Universities-and-university-college/How-to-apply.html

或者親自去灣仔告士打道既領事館入表申請,但通常會比上網申請慢啲出decision..

你需要什麼?(必須)
1) passport copy
2) travel insurance
3) exchange university 既 letter of acceptance
4) 三個月內銀行月結單 (一定要eng version或中英對照)
     - > 證明你每個月有8010sek既洗費,如果你去半年.. 咁就要proof你有around 50000sek係銀行喇

附帶文件
1) 如有你咁犀利申請到scholar... 你係有需要上報既 :) 個proof都要upload埋嫁

不過拎J就無咁勁申請到:( 所以無得upload 

填完form就要比錢喇,申請一張visa要1000sek..即係大約900蚊港紙。其實都唔算好貴姐^田^

交左form 交埋錢,之後就開始漫長既等待生涯。要等瑞典果邊批你張visa係須要大約一個月既時間。而拎J就足足等左36日先有decision :(   當初仲以為有decision就係神仙...點知... :(

收到decision唔好咁開心住,你仲要去領事館打指模同影相嫁。記住執正啲個樣同埋記記記記住拎埋本passport去!!否則個職員有機會西下你面!個個國家既領事館既職員的唔係幾好老脾,瑞典果個都唔例外HAHA...

打完指模之後,大約等多2-3個禮拜就會叫你去多次領事館攞卡。今次就真係有得攞喇 :-p 終於結束等待既生涯,都係果句啦,記得帶passport同一定要親自拎。 後話: 好彩就兩個禮拜,唔好彩就要三個禮拜或以上喇....  呢啲野真係話唔定..

話說我8月17號凌晨上機,6月17號上網申請,等到8月13號先有得攞visa,真係險過剃頭,差啲要踏上改機票呢條不歸路... ;(   催極sweden同hk呢邊都唔show我地,搞到我同啲partner都急到賴屎。阿彌陀佛,好彩拎得切 :)  用文字絕對代表唔到我地當時有幾緊張同激動。所以,奉勸大家一句,最好預留最少兩個半月申請visa :( 如果好似我地咁,真係唔急死都嚇死 t_t 有驚無險 ...orz



瑞典visa...唔似得其他歐洲國家咁得張紙仔釘係本passport到...
而係一張好似身份證咁樣既卡比你帶出街.. 不過好似唔當得id card咁用
佢只可以證明你有居留權。
而你係領事館影既相,簽既名都會印係張visa到...
其實我都覺得幾high class lol 第時用完都可以用黎留念下 lol 
















今日就打住咁多,其實我都有啲眼訓...
瑞典見 lol

21 則留言:

  1. Hi, 我黎緊一月都去exchange一個sem啊,依家仲整緊張visa :3 我想請問佢批左幾多個月比你?因為我想留耐d,但又怕佢批好短時間,唔敢買機票住... thanks a million!

    回覆刪除
    回覆
    1. Hello. 多謝你有留意我個blog呀:) 我果陣就申請半年既.. 由8月1至1月31... 其實最緊要exchange period唔好填錯就ok:) 請問你去邊間u exchange 呢?

      如果你未訂機票...我有間唔錯既AIRLINE介紹比你..
      叫Qatar airline... 質素同國泰果啲有得揮...
      野食又幾好...最緊要係價錢好可觀 ^3^

      刪除
    2. 我個陣填既時候只係跟住開sem完sem既時間寫,寫左1月18號到6月5號,但我想留到6月尾,希望可以批到耐d :) 我去stockholm u exchange啊,同埋同你一樣都係住lappis :D 我本身都睇緊qatar啊,之前飛過一次好滿意,多哈機場wifi超快 haha

      多謝你寫依個blog同答我問題啊!令我更加期待下個月去 :3

      刪除
    3. 仲有希望你黎緊既一個月好好玩盡佢 :D

      刪除
    4. 我都係填PERIOD 填1月14號...但係我之後有SD EMAIL比佢講返我想批到31號... 但我估應該OK既...我其他FD同我一齊申請都係批到31..但係佢地填既日期同我有少少出入...我估佢都係會批到月尾比你.. :) 唔洗擔心

      STOCKHOLM U同LAPPIS真係好鬼近 XD.. 行10分鐘就已經到... OR搭5分鐘車..

      唔洗多謝:) 我寫呢個BLOG都係想分享下同埋我驚去完之後乜都唔記得哂 XD 想返到香港都有得回味下 :)

      我遲啲會出多幾篇有關STOCKHOLM既介紹:) 多多支持!!

      刪除
  2. 當然會! :)
    我仲想問Stockholm 個邊廚具同被褥費唔費?我稔緊帶唔帶過去好 :3 不過又驚太多野拎最後自己拎唔到...

    回覆刪除
    回覆
    1. 要視乎間學校會唔會提供...不過無都唔洗擔心
      如果你係一月中過黎既話...
      我可以比啲枕頭同被你...因為KTH果邊有免費送比我地..我一月中就要搬去我FD到
      如果你唔介意我可以比你阿:) 咁你就唔洗拎咁辛苦

      刪除
    2. 廚具我都有..果啲都拎唔到返香港...
      不過你黎到我比左你啦:) 全部都係我黎到既時候係IKEA買..

      刪除
    3. 好多謝你啊!岩岩買左機票 1月17號到 :) 買左好實在好興奮 :D

      刪除
    4. OMG.. 一月十七我唔係STOCKHOLM阿..去左芬蘭
      我28號先會返STOCKHOLM
      或者咁..你有無朋友會早過14號到?

      刪除
    5. 未知住 佢地都未買機票 :( 等佢地方firm左而又早過去到號到既,再同你講 :)早知頭先買早幾日 :3
      不過如果真係拎唔到或者遲D拎都唔緊要 :) I am already so so so grateful and lucky for having found this blog and know someone is so helpful and nice :D :D :D

      刪除
  3. 咁你到時再同返我講啦 :P...
    不過我最遲要14比你..因為我CHECK OUT帶唔到佢走..
    :) STOCKHOLM真係一個好舒服既地方...
    我都好唔捨得走:) 相信你都會覺得好正~~
    話時話...你點樣知道有呢個BLOG既存在 :)?

    回覆刪除
  4. 好期待快d去年Stockholm haha 睇相好正 同埋我家姐去過話好靚 :)
    有次search sweden既野既時候發現 見到又係stockholm 又係最近期既資料好開心:DDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 係真係幾靚:D 不過幾日已經玩哂嚕...
      竟然咁都search到@0@ good
      岩岩新打果兩篇記得得閒望下 可能對你有d用的:)

      刪除
  5. 你好啊,我黎緊8月尾都去瑞典exchange,無意中發現到你個blog
    但係6-8月初要去usa返intern
    但個間university一定冇可能係5月前比得到offer letter...
    想問我係咪好危T_T
    想問除左打指膜個度之外,最後拎visa係咪都一定一定要本人親自去?T___T
    如果搞唔切會唔會有可能去到瑞典先搞/_\
    心急人上/__\

    回覆刪除
  6. 多謝你支持呀!
    如果係咁既話⋯我諗你最好填返你張permit card係瑞典拎⋯唔好簡係香港拎
    因為領事館啲人做野好死板嫁⋯你填左係邊到拎就邊到拎 點樣嘈都改唔到
    如果真係趕唔切 你填pick up 地方就最好填返瑞典 至於入境過關果到 你話去旅行去幾日就算啦 入到境就得
    有咩唔明隨便問:)

    回覆刪除
  7. 你好!我想問一下如果就咁扮話去旅行幾日係咪都要Show旅遊簽證?因為我都係驚整唔切個permit! thanks!

    回覆刪除
  8. 你好呀!以我所知⋯香港passport有三個月居留期限...應該唔洗簽證 你話黎旅遊應該ok

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果真係驚既話可以係英國轉機 入英國易好多 經英國去瑞典 應該入境無咁嚴 我試過permit都唔洗show出黎

      刪除
  9. Hello, 嚟緊下年我會去exchange, 但我仲未諗好去邊 我自己本身prefer Sweden (覺得Lund都唔錯), 但有fd去過德國話德國物價同位置都好好 如果以你嘅經驗,你覺得去歐洲邊度exchange最好?我最concern嘅係living cost同language of instruction, 間u多唔多用英文教嘅course, 其次係去玩嘅洗費, 如果Sweden西歐國家玩會唔會好貴?

    回覆刪除
  10. 哎呀..對唔住 而家先見到呢個留言
    唔緊要啦xd 當係比之後想去exchange既人睇
    聽我其他fd既分享 似乎係首都既城市or大城市會比較多英文course
    或者北歐 因為佢地好注重英文呢種語言
    但物價方面 當然會係中歐 (德國, 法國, 意大利)會比較平
    而北歐既物價大約個次序係 (高)挪威> 芬蘭~丹麥 > 瑞典 (比較低) 但都比中歐高.. 所以要自己衡量下
    瑞士係我去過咁多國家入面 洗費最高最高既一個國家 (可能我去左少女峰xd)
    順帶一提 有朋友去Darmsdtat 果邊exchange, 基本上無咩人識講英文..even連政府啲人都係半桶水..建議想練英文都係去返大城市會穏陣啲
    但都會危險少少 因為恐襲多數都會簡大城市..
    至於去玩... 平有平去 貴有貴去 睇下你既生活習慣 想唔想成日出去食/有啲人既心態係"一世人一次 唔好理啦 食左先算"..但其實最貴係交通
    如果plan得條路順啲 同埋識得book超低價廉航機票, 都可以好平既
    (試過見到由瑞典首都---日內瓦都係90蚊港紙, easyjet)
    所以都係豐儉由人.. 不過stockholm真係一個好舒服既地方
    如果budget上係充裕少少 呢個地方係高度推介比大家的!!

    回覆刪除