2015年12月23日 星期三

[Exchange第二十一站] 德國 - 柏林 Berlin 一日遊

 坦白講...  要遊柏林..
一日絕對係唔夠...
點都要兩日FULL DAY先夠玩...可能未未必夠

由於我地時間非常緊迫...所以只可以簡一啲地理位置比較相連既地方玩

今日路線 :
berlin wall -> 猶太人紀念碑 -> 電視塔 -> christmas market -> 柏林大教堂

 要去berlin wall有兩條route...
一條就係搭去東柏林站 ostbahnhof 行過去Warschauer Straße站... 一係就掉返轉... 其實係一樣嫁姐..

我就簡左係warschauer 落車行喇:)


 一出站唔好咁驚訝成個廢墟咁...
係正常的haha


 其實唔洗點搵路...跟住人行就岩嫁喇...
再唔係就向住啲塗鴉牆行...就無錯

  見到塗鴉就行岩路嫁喇:)
 岩岩開始行左無幾耐就會見到間soven店..
但係記住唔好比佢後面既牆吸引到行左去:o
如果唔係你就永遠都見唔到兩個gay佬嫁喇 :)
 柏林圍牆係二戰時期興建既一幅圍牆..
話明圍牆就當然係好長嫁喇...
全幅牆係會圍住左半個柏林...(圖中灰色部分)
所以係二戰時期至1989年係有東/西柏林之分...
目的就係要防止東柏林人逃去西柏林...

去到1989年... 東西兩德先正式合併..
先有現今既德國。 所以係好近代既歷史黎
 呢間係berlin wall唯一一間souven店..














行左無幾耐... 大約10-15分鐘...
就會見到兩個男人係到咀咀...
一個係前蘇聯總統...一個係共產主義代表人物....

呢幅圖都可以話係berlin wall既代表之作...
黎到唔影相都對唔住自己






















不過...話說我地一出POTSDAMER 既U-BABN...
就見到一條兩層高既雪滑梯...
相信係為christmas market而開:)
見到咁好玩...緊係唔輸蝕玩埋一份 ^3^
4個人5歐sur一sur都唔算太貴 :)  好玩就得








然後我地就出發去猶太人紀念碑喇...
呢個碑係為左要紀念二戰時期為國捐驅既猶太人...
所以作為有質素既遊客...記得唔好係到喧嘩喇



到左猶太人紀念碑之後...我都幾surprise啲碑係一隻字都無的...
只係好多好多舊正方形既石立左係一啲凹凸不平既地上面..


然後我地就行左去Brandenburg Gate到...留個影...
同米蘭果個差唔多...
然後就去食lunch喇:)


去返potsdamer站...有好多地方可以食飯..
而我地就簡左間叫oktogon既餐廳  位置係u-bahn出口...一出就係嫁喇
叫左個黑芝麻南瓜湯... 雞絲飯...龍利魚柳飯...
味道幾新奇... 有芝士味黎得有少少辣...
值得推介... 不過呢...如果趕時間就唔建議大家去食:(
我地成個半至兩個鐘先出得返黎 lol 上菜太慢了

 雞絲飯












黑芝麻南瓜湯



 龍利魚柳飯






食飽飽就去附近shopping mall買啲野飲...
順便行下街...
呢個mall叫mall of berlin..
入面有好多名店同soven店... 有時間可以過黎兜兩個圈:p

 呢間supermarket啲野真係好好好好好好抵...
一條kinder倍多都係1.7 hkd一條















由於時間唔太夠啦:)  我地行左一陣就要出發去電視塔到留個影喇
搭返U-bahn去alexanderplatz到落車:)
一出站就見到個類似上海明珠塔既物體...
果到就係嫁喇:)... 一出就會見到...









而旁邊就有個好大好大又好靚既christmas market :)
當然要逛下啦:p




 其實我都唔係好似知呢座係咩黎...
但係幾靚...



食野當然唔少得喇...  食左炒磨菇...
baked apple 同埋德國最出名既腸仔 :p
仲有仲有...就係飲左聖誕節飲品Glühwein :)
其實有啲似煮熱左既紅酒~




行完靚靚christmas market... 就行過去今日最後一個景點
柏林大教堂... 
呢個唔似得其他果啲一座好尖既教堂..
呢種係圓頂式教堂...望落去好莊嚴..
其實我會鐘意呢type多啲:p
隔離係一個museum...不過呢個我無咩點深究喇:(
趕住食飯 :)

重頭戲~
難得黎到德國...點可以唔食返餐德國餐...
係人都知德國最出名一定係腸仔同豬手...
今次要介紹既餐廳叫food lounge berlin...




由教堂行返去電視塔方向...見過左條河之後第一個街口就會見到...
ming仔都有介紹過嫁:)
可以上返佢條片睇:p

sorry 太興奮唔記得影佢外面咩樣





好啦:) 打住咁多....其實柏林仲有個集中營我好想去._.
不過無時間喇:) 唯有將來再黎過啦

明天預告 :

布拉格半日遊...     可能遊唔到:( 

沒有留言:

張貼留言