2015年12月20日 星期日

[Exchange第十九站] 比利時 - 布魯日 DAY 1 & 2

 DAY 1

去到CENTRAL STATION ....唔洗太驚奇呢到好似好空虛咁...
其實布魯日既市區距離最熱鬧既區域仲有一段距離~~


 去到餓餓地...就去左食左個lunch...
但係唔太推介:)

 黎到布魯日仲有個得著...就係有咩唔知一定要問...
事關我地唔識係部機買飛... 要搵staff幫手..
跟住講完一輪原來有免費飛派:)
如果我地唔問既話...分分鐘要硬食3歐既車票...
同埋比利時人比我想像中nice好多!!
 我地民宿既附近幾靚嫁..
不過距離市區遠左啲..

同埋提提大家...
市區巴士只係開到8點...
所以記住要早出早歸喇xd

由於我地去到民宿已經係4點...所以唔夠時間來回...索性晚餐係民宿搞掂算xd


 我們的豐盛晚餐:)
 day 2

今日一大清早就去返central到開始我地既行程喇:)

brugge既巴士係可以上車先比錢既...
價錢就視乎幾多個人而定~


離遠已經見到哥德式建築...
果座好高既教堂... 就係當地好出名既聖母教堂喇 :)

布魯日既夢幻之旅就正式開始:)

 向住教堂方向行過去...
就會見到條小河...
其實已經聞到venice果浸味...
真係有少少似...
如果無去威尼斯...黎呢到都係唔錯既選擇!!
 沿途經過就會見到好多紅頂小屋..
好有故鄉風格... :)
 行過呢條長路就會到我地今日既第一個景點... ----愛之湖 minnewater

 愛之湖畔的小屋...  最右邊就係聖母教堂~




 brugge既風景係世界上真係數一數二...
呢張算係我求求其其影既相...
都靚到好似畫一樣...
如果係親歷其景... 我諗個個都會好enjoy..

如果個天係藍色既更好!

 有湖既地方...就會有天鵝 :)

 周圍既景色真係靚到好似畫出黎咁靚...
搞到有啲唔係幾捨得走添 :'(
 venice 風格...
令我又諗起威尼斯三日兩夜既旅程.. :)
真係好回味... 好有感覺
 係布魯日...除左朱古力會成日見到..
最常出現既就係觀光馬車...
不過坐一次要成10幾歐... 真係幾貴下...
同埋我有個問題好想知既係 ...點解佢地要com住隻眼既 ?__?

 終於都黎到比利時既重頭戲----朱古力店..
由愛之湖行去聖母教堂呢段路...
周圍充斥住都係陣陣既朱古力味...
 勁多好靚既朱古力店.... 同埋godiva都有兩間

 圖為soven店:) 但唔係重點
 由朱古力製成既蛋糕仔...好吸引 :)
要數比利時最最最最出名既朱古力..
莫過於就係truffles..

就係軟心朱古力 再加一層朱古力碎:)
真係好好味..


同埋... 基本上間間店都會有朱古力試食:)
唔洗食lunch都夠哂飽!

 恕我呢到唔介紹咁多朱古力店比大家喇:)
因為間間賣既價錢同味道都差唔多..
求其一間賣既品質都好好嫁 ^^

 當然...唔止普通既朱古力..
特別既外型當然有..
大家自己click黎睇啦xd
 河畔小屋我至愛<3
 話咁快行到黎聖母教堂:)
不過坦白講入面唔係好吸引..

 比利時國旗~
 呢到風景靚到唔係幾捨得聽日就走:(

 黎到呢到...背後果棟就係布魯日鐘樓喇...
世界文化遺產... 由1240年開始起...
起到18世紀~~~ 距離而家都成幾百年
 係鐘樓外面就係一個好大型既market..
而家岩岩搞緊christmas market xd


 個市集好大好熱鬧...
但就好似無咩好買:)  不過隨街都好多試食試飲



行到餓餓地... 緊係要試下trip advisor介紹既homemade soup...

一碗湯賣6歐...味道好香好濃..
圖為tomato soup :)

地址 :Hallestraat 4、8000 Brugge
係market 行入去鐘樓條小路就到


















我地今日既戰利品hahahahaha



 食飽飽就去左最後一個景點:)
就係choco-story喇   朱古力博物館...
顧名思義就係睇有關朱古力既收藏啦..
個人覺得同科隆果個比...
呢個會遜色少少.... 但啲朱古力好食d haha
 地址 :




價格: 學生 7 歐  成人 9歐 (好似係)
有三層樓...收藏既展品都唔一樣...
 睇到呢幅圖之後...
我先知原白朱古力係無cocoa 既....-_-
以後都唔食 :(

 朱古力防止駐牙咁得人驚??????














呢間博物館最吸引既地方就係有朱古力製法既demo~

睇完仲有得食添 :)
 放心~ 有英文翻譯 :)



今日既行程就差唔多喇:)
聽日就要離呢個地方... 都真係幾唔捨得 :(
因為呢個地方實在太多野行太靚:p












~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
反而我有樣野想同大家分享下:

話說我今篇blog打到7成既時候...
部電腦突然自己同我reboot左.....
搞到要重頭再打過.....
萬念俱灰之下.... 去拎糖食...
點知一拎轉個頭....
我就踩爆左自己副眼鏡......... :( 成件事發生前後一分鐘都無
禍不單行 :(  我呢個trip都無眼鏡帶喇:(((((

沒有留言:

張貼留言