2015年12月30日 星期三

[Exchange第二十五站] 奧地利 - 維也納 Vienna 一日遊

因為琴晚岩岩去到斯洛伐克無出去玩..
所以就無左篇:)  聽日先會去遊城...


而今日我地就去左奧地利既首都-----維也納
今次係我第二次去Austria..
係我印象入面... vienna係一個好有音樂氣息既地方...但係今日去完之後...發覺又唔係呢一回事... -0-
 今日由bratislava出發..搭左一個鐘車黎到vienna (Wien)

車費 : 18.8 euro day pass
如果買single 就要14歐... 其實好唔抵

 唔知係咪得我咁覺得...
維也納個hbf真係好似機場..
 我地今日既第一個景點...就係vienna最出名既美泉宮
係世界文化遺產其中之一
曾經係羅馬帝國 奧地利帝國 奧匈帝國哈布斯堡王朝家族既皇宮
 好有歷史價值嫁:p 
 由hbf出發..就可以搭U1 去到Karlsplatz 再轉U4 :)  去到schonbrunn 落車...

沿路都有指示牌..好易搵..
再唔係就跟住人行就得嫁喇:)

 呢個就係austria享負盛名既美泉宮Schloss Schönbrunn

就咁睇正面好似無咩特別..
其實好戲在後頭...

不過我地無買飛入:) 因為唔夠時間加上睇皇宮睇到厭-_-



 正面好似無咩睇頭咁...但其實皇宮既背面先係最吸引人既地方
 正值聖誕時節...
有個好大型既christmas market...
但係賣既野來來去去係食物 野飲同裝飾~
 身處音樂之都...當然見到五線譜啦:p
其實真係有啲衝動想買...
不過我神早放低左音樂好耐喇:(

 皇宮正門
 行去側門後過皇宮後面..就開始一片綠地等緊你:p

 呢到就係皇宮既背面...近睇好似無咩分別..
實質上我地可以行遠啲上山望落黎...
咁就正得多喇:p
 我地繞過皇宮背面...就向住山上進發喇:)
其實唔係太遠姐...行上去都只係需要15分鐘 ^3^
 行到上去...會見到兩個湖..
呢個就係其中一個...

 去到頂部就可以好清楚見到維也納既都市遠景...   萬中一點...黃 :p
咁樣會顯得個皇宮更加靚:o


 行行下有棵比人產平左既樹...lol
好得意

 其實維也納同stockholm一樣....都係咁凍....
每行一步都係食風... >wwwww<
 係維也納...
會有好多好多公園...好多好多音樂家  artist entertainer既雕像...
因為真係太多...
我都唔逐個介紹喇...唯有比圖大家睇下啦^^

 藍天下的vienna....好靚

圖為stadtpark



 講真~~ 維也納市中心真係好多公園...
多到我都唔係好記得邊個打邊個














行到好攰好肚餓... 就隨便入左間唔太起眼既餐廳... 
點知...就咁岩入中左貝多芬曾經短暫住過既地方 :p
 呢個湯極重口味...
飲一淡都好濃...









order一碟15.5歐既ribs....
竟然係咁大份....底下仲有薯條...
食哂真係會飽到上心口















我覺得入黑之後既vienna 真係靚好多... :o
 因為去到12月時分...5點已經天黑..:(
變左可以玩既時間都係得好少...:(
搞到都無咩點去深究... 行過景點覺得幾靚就會影下相


 一座普通酒店都好華麗... lol













聽友人講...呢到就係最出名既維也納歌劇院Vienna State Opera
鐘意音樂既你記住黎聽返場concert先好走:p


 其實每座建築我都覺得好grand~~
可能鄉下妹出城啦:p

 諗住入去呢個park到行下..
點知閂左門lu
 呢到就係austria最出名既克恩滕大街Kärntner Straße...
係一道名乎其實既購物大道...
係呢到咩都應有盡有:p 記得係到掃下貨至走喇

 雖然話入黑後既建築靚姐:p
都真係唔洗棟棟都一樣掛....hahaha


 
 最後一個景點..Rathausplatz

我覺得呢個建築係全晚最靚既地方:p
係到影到唔捨得走...











btw 我覺得維也納真係1-2日都好夠喇...
因為好似真係參觀..睇musical... 音樂會既多...
能夠玩既地方唔多...  但夜晚真係好掂:p recommend!

沒有留言:

張貼留言