2015年12月31日 星期四

[Exchange第二十六站] 英國 - 利物浦 Liverpool 半日遊

 琴晚由bratislava飛返黎英國...
就快黎到旅程既尾聲...
呢站係尾二站- liverpool 利物浦

其實利物浦可以行既野唔係太多...
由於時間太緊迫... 我同友人得兩個鐘頭可以行.. 所以只係分享下liverpool one street同埋Nando..
 由於我地既apartment太遠~ 所以我地餐餐都係飛的落CITY CENTER~
其實仲平過我地咁多個人搭tube :o
 1月1既利物浦頭勁冷清...
大部分舖頭元旦日同除夕都唔會開門..
要搵街行真係有啲難度
 圖中呢間都係高度推薦...
入面有個羊肉 rumb of lamb 好好味:)
但價錢唔算平
 平時呢條街好多人...
今日得小貓三四隻:(
 今日要介紹既呢間英國餐廳就係叫"Nando"
雖然唔係得liverpool有... 但係今日食到就介紹下啦...


呢個餐廳既main course主要係雞..
有好多種唔同既flavour..
亦都有好多唔同既set

而我就叫左唔辣既4分1隻燒雞 加薯蓉同燒牛油粟米...  7.35鎊
係英國黎講已經唔算貴...

起碼真係可以食到勁飽:)


通常都會叫SET...  1 main + 2 side dish
 友人既餐...
半隻雞加兩碟薯蓉...

個人建議 : 食4分1隻雞 + 薯蓉 + 沙律or粟米
其實已經好飽好飽













呢份就係我既餐喇:)
 食飽飽行哂街...
係利物浦當然有球隊利物浦既shop...
入面賣既簽名價值50鎊左右..
貴唔貴我就唔知喇:) 無留意開呢啲


聽聞好似係觀光塔
 2個幾鐘過得特別快...
又係時候要搭車閃水...
今次落london 轉車去cardiff - capital of wales



 liverpool lime street station

 今次第一次搭rail~
好似無人check飛 0.0













人在cardiff
而家凌晨3點...終於打完呢篇blog...
係時候要訓教...


明天暫停一日... 後日再續cardiff
聖誕之旅最後一站
英國 - 卡迪夫 cardiff






沒有留言:

張貼留言