2015年12月26日 星期六

[Exchange第二十二站] 捷克 - 布拉格 Prague day 3

 今日我同友人們既任務就係買番梘:O)
琴日都講過... 布拉格有一樣野好值得買返去做手信嫁...就係番梘喇 ~

係布拉格既老城區...有一間好好好好出名既番梘店  Botanicus

地址 :Týn 3/1049 (Týnský dvůr - Ungelt)
110 00 Praha 1
見到魔鬼教堂之後... 搵圖中呢間 Galerie..
然後係右手邊行入去...
再穿過拱門就會到:)
 呢間野都可謂大媽集中地...因為基本上個個旅行團都會帶啲鴨仔黎呢到買番梘...
大陸人多過外國人...
店員大部分操流利而純正既國語...

所以...有咩唔明...想搵...
問店員絕對無溝通障礙~

 門口就係咁既樣..
隔離賣箭豬:0


一入到門口已經有好大陣混集既番梘味..
老實講係唔好聞的...
但係當你逐舊番梘搵上手索兩啖...
又會發現舊舊都好香~
 每舊番梘...扁就75 - 99kc 厚既就around 125kc

不過全間舖會做98折優惠...店員會係咁派98折卡...
如果買多過2000就會有tax refund(退稅)... 仲要係現金回贈 ... 大約退返11%到...


 店舖入面會好詳細介紹每種成份番梘既用途功效...
全部都可以用黎洗臉同沖涼...


但唔適合用於3歲以下既小朋友...
不過都會有嬰兒專用既番梘 ^3^

 呢隻紅頭洗顏粉有好多人推介...
我自己就未試喇...
但係就好多人話呢隻係必買...
我比我啲友人們吹兩就即掃左兩盒lu...荷包失守

125kc 一盒
 海底泥手工梘...
硬到成舊石咁..











除左番梘...
當然唔少得既係精油啦 :)

 經過一輪狂風掃落葉.... :)
我地荷包除左失守之外...
書包都失守...揹住一大咋番梘...
真係得啖笑....重死T_T




















 唔好睇我好似買左好少咁...
其實呢到已經成500幾蚊港紙 :)












呢到就係tax refund既counter..
即場有稅會退返..


如果自己唔夠2000蚊都可以combine返張單... 同朋友一齊退稅..

會即場退返cash比你...但要credit card做擔保..當離開歐洲既時候  要將退稅單交返去機場 先會完成成個退稅手續費...
唔交就要係信用卡嘔返啲錢出黎嫁喇...
所以千其唔好唔見張單




間舖真心人好多....
要掃貨唔好簡晏就











好啦  布拉格之旅就完左喇 ;)
下一站 匈牙利-布達佩斯

沒有留言:

張貼留言