2015年12月22日 星期二

[Exchange第二十站] 比利時 - 布魯塞爾 Brussels 半日遊

事關今晚要搭飛機去柏林.. :)
所以變相有半日既時間遊下布魯塞爾..
聽日講brussels 係一個無咩野玩既城市典首都..所以我對呢個城市都無咩期待...

果然...可以睇既野3個鐘已經睇哂haha

 




 由brugge 去 brussels-central既火車飛..
學生價係6歐...  但係唔會包機場...
如果去機場...  就要補多8.5歐:(

事關拎J由brugge搭到去brussels central都無人check飛...以為唔洗check啦... 不過我地有買飛..
點知晏就搭車去機場既時候...  有人check飛..
話我地張飛唔可以搭去機場...
結果要罰15.5歐:(  但counter 買就可以慳7歐 :(

如果唔買飛... 就算比你落到車都入唔到機場嫁...所以去機場一定要買飛:)



btw... brussels central 黃甘甘咁樣真係幾易認幾特別:)

跟住人群行就會見到呢幅地圖 :)
向brussels 唯一一個"景點"...尿尿小童進發..














之前以為brussels 應該會有啲啲冷清..
因為聽過啲metro 閂左... 又封埋城...
就算開返都唔多人行...

不過今日去又唔係呢一回事:)...
好似已經回復繁榮...  向住大路+人群行...




首先會見到既最多人去既地方就係 布魯塞爾大廣場...
聽聞每座建築上面既金色decoration 全部都係真金@0@...
唔怪得咁耐都咁閃令令...















行過大廣場隔離... 有一個好特別既雕像...
係一個女人打橫訓係到...
如果人頪用手摸勻全身...
係果一年就會順風順水....唔知真定假呢:p
不過我好似唔係好覺.... haha
我呢兩日都好似好黑仔咁

 係比利時...除左朱古力出名...
仲有一樣大家都一定聽過既野都好出名...
就係窩夫..waffle 喇xd...
呢到有1-2間既窩夫賣1歐... 係全brussels 全低價
我手上呢個就賣1.8歐.... 淋左一浸nutella ^3^正呀...
即叫即整.... 唔似得香港果啲咁硬...呢個好軟熟...好好味



有樣野唔講你未必知...就係
比利時原來係藍精靈既家....
我真係今日先知 @0@所以有好多藍精靈既野賣



話哂brussels係belgium既首都..
朱古力店當然唔少得...
仲有呀... 呢到既朱古力價錢係平過brugge 少少嫁...
所以要掃貨可以簡係呢邊掃 :)

今日既唯一一個有目的去既地方...亦即係brussels唯一既景點...
亦都係我認為繼copenhagen 美人魚之後最無聊既景點...
就係尿尿小童....
老實講...個雕像一啲都唔大.... 仲要隔到鬼咁遠...
只係一個赤裸裸既細路係到屙尿....
er...... 呢個地標都幾特別丫...

 BRUSSELS都仲有少少shopping mall行下既xd


 值得一提既係距離車站1分鐘步行既fries
2.9歐可以有一大兜薯條...
又抵又好味:)











btw.... 今日brussels既地方就差唔多 xd
遊完城就要搭飛機去berlin喇...
 


聽日第21站 - 德國柏林 

沒有留言:

張貼留言