2015年9月11日 星期五

[Exchange第五站] 德國 - 科隆 Cologne Day 1

今日終於可以有機會離開北歐呢個保護罩...
去到一個我感覺上治安無丹麥瑞典咁好既地方...


今次我黎到德國既科隆... 位於德國既北部
由哥本哈根搭飛機過去都只係1個鐘零3個字..
快過由hk飛台灣嫁... :p
所以鄧都未坐暖就已經落左機


不過有一點大家要注意...
雖然ryanair係網上check in...
但係都係要去counter到排隊cup印仔落張機票到
張機票仲要係自己印出黎...
記住一定要印阿

係哥本哈根機場搭ryanair....真係要預早少少...
事關cph既機場安檢好嚴...=_=
除鞋除外套拎ipad除皮帶 總之乜野除得既都要除低...  著返真係好煩-.-"



同埋...個閘口真係好好好好好好遠-_-
由安檢跑過去都要成15分鐘...係跑... 行要20分鐘拎J仲要揹成身行李...友人又有拖喼
都咪話唔辛苦-.- 差啲遲到閂閘..


講返ryanair..其實架機既安全性我就唔清楚
畢竟都係第一次飛同埋飛短途.. 不過呢一程飛得幾定...又無拋下拋下
但係啲位都係偏窄..
不過有點值得一提既係luggage捉得唔係太緊..
完全無磅過個喼幾重...
呢點大家可以放心
 落左機之後...  見到S(bahn) LOGO就跟住行去...
果個就係科隆地鐵既logo黎...
同哥本哈根一樣都係講自律性...
不過今次拎J同友人都好守規矩喇 :)

btw  呢到搭車都真係平過瑞典好多
有一種1 day pass..係gp ticket
由9am用到第二朝3am ... 可以比5個人用...total 12歐
 

即係每個人除開都係2.4歐到...咁就可以搭一日!!
仲有張koln卡...  同樣用法...不過24小時
5個人19歐....單人飛係9歐...
要選擇邊樣就可以因應個人需要啦 :)


係科隆既中央車站(koln hbf) ...
有一張中泰既菜館...都幾平下..
圖中既炒麵賣3歐only...仲要幾好味
已經食得我飽飽... :)

銀碼突然細左咁多有啲唔慣:(
 黎到科隆既第一個景點...
科隆大教堂


呢個絕對係我黎歐洲見到最大大大大大大大既一個教堂....
平時我見到既教堂大概只係10層樓高....但呢個...塔頂離地最少20層樓:O)

所以比我既感覺真係好雄偉同好震憾...  而夜晚則顯得有啲陰森




真係好大好靚....
不過內部我都係鐘意丹麥果個



































 呢個就係教堂既內部...
樓底起碼8-10層高.....@0@
不過我最鐘意都係佢啲窗花













 行完大教堂...跟住人群行就會去到一個好大型既購物區...
就會有個類似丹麥既Norreport既地方比大家血拼... ^_^
h&m... lv..gucci... 零食.. 蜜糖包....donut...
不過呢到啲donut大多數都有勁多蜜峰...
感覺上唔太乾淨 :(


你睇下啲圖就會知有幾多蜜峰...
見到都唔開胃....但聞落真係好甜


 步行街:)











 有間舖頭專賣啲好得意而有用既野...
有伸到勁長都得既餐具... 不求人....玩具...

個購物街應該可以係到行成2個鐘嫁 :)












our first din in cologne..
 呢間野叫atrium...  但係我唔係好知個位置係邊...
因為我地都係亂咁行...求其入一間食...
但係竟然係咁正 :)  因為重口味岩我...

carbonara 意粉..
肉醬千層面..
同埋肉牆粉圓... @_@


黎到德國...聽人講..
相機食先係犯法既:(
但係唔理三七廿一....影左先算^_^
我發覺自己都幾衰下....
























黎到科隆....比我既感覺可以係話同北歐既人截然不同 ...
至少我係北歐未見過有人當街打交LOL
黎到呢到第一晚就見到
同埋 夜晚天黑之後就無咩燈 返民宿條路幾驚驚下
德國比北歐多街頭賣藝 而且d雜技都好pro
不過亦都有勁多遊手好閒 睇緊書 吹緊水既乞衣
都幾驚訝 好多乞衣睇落去都唔過40歳


想係德國用英文同人溝通真係要好好彩至得...
佢唔似得瑞典咁...求其一個人都識英文..
黎到民宿之後...我同友人係門口企左好落都等唔到個master黎..
最後有鄰居幫手...雖然我啲英文佢聽唔明...
好彩都聯絡成功入去...


但係一段插曲係夜晚發生...
我地之前係copenhagen用agoda卜房..
然後我地以為自己比左錢...因為填左卡num
但夜晚個主人黎拍我地房門話我地無比錢..
佢係德國人...所以完全溝通唔到...
translate apps....ISOS  ...乜鬼都用過哂 :(
最後都要BOOKING.COM幫我地搞掂..

爭拗點:我地訂房既時候無講話要收CLEANING FEE...
但係佢黎到然話要收90 EURO CASH..(50房錢.. 40係CLEANING)
咁我地當然唔比啦...  我地明明比左錢..
後尾CHECK到張卡原來只係一個保障..無扣到數
去到真係要比CASH...   但係CLEANING FEE就無講明要比..
最後BOOKING.COM 負責... 我地只係比返房錢就OK...CLEANING FEE唔洗
咁成件事就平息左喇 :) ......
件事擾攘左成個鐘.......好攰好攰....拎j要訓了 :) 再見

沒有留言:

張貼留言