2015年9月17日 星期四

[Exchange第六站] 瑞士 - 蘇黎世Zurich Day 3

 今日我地去左一個比較用長既時間先完成既景點---- 蘇黎世動物園

個動物園真係勁大.... 同埋好有森林園野FEEL...係時候唱返首在森林和園野...淫賤版
 前往方法:由CENTRAL搭6號去到總站
再沿指示板前行5分鐘就會到..

票價 : 25歲以上   26CHF
          16-24 歲 19CHF
          6-15歲   13CHF
           BELOW 6歲 free      



就咁睇個地圖都知個動物園真係好大...@0@












 有好多品種之前見都未見過..
今次真係大開眼界 :o)



 今次好好彩
比我撞破到兩隻青蛙仔係到happy緊...
我係到拎住相機喪影...  感覺上好似拍緊A...V...









全過程我已經影低左 ^_^

 呢條蛇比你睇到既更加長.... :o


啲蜥蝪真係好生猛..
平時係其他動物園...啲動物都唔識郁..
但今次果啲會跳黎跳去

 呢個係電鰻...上面會有個顯示屏..
show到個volt.. 下下都幾百幾百咁跳..
好得人驚:o












 呢到有得睇帝王企鵝 ^3^
好可愛阿...

 其實呢隻野我真係唔係好知係咩 -0-
 點解呢啲柱既外型咁似.....凸.=_=
 啲猩猩真係好靈活...
係啲繩同柱飛黎飛去.... ^3^  由天花去地板一秒都唔洗


 如果唔係落狗屎...我真係會試下shur落黎...
好似幾好玩


 第二種企鵝:o
但呢種應該可以係熱少少既環境生存..


最後就行到souven店喇..
其實啲野貴到買唔落手 =___=



其實仲有好多動物無show出黎..
show唔哂 :0留返大家自己去睇啦:o







聽日last 一日係zurich~~  有得去食好野 ^_^



總結 ...  其實zurich可以用兩日就玩得哂  如果早出晚歸
可以 朝早去遊湖 then行市中心周邊.. 然後第二日去動物園 then 夜晚食芝士火鍋 :)
perfect池 !


沒有留言:

張貼留言