2015年9月4日 星期五

[Exchange第三站] 瑞典 - 馬爾默 Malmö day 1



又開始我既喪玩之旅:)  雖然已經開左sem
但難得黎到歐洲點可以唔玩呢?

不過今日既行程有啲hea底..
大家要詳細版就可能要等聽日喇

今次我去左瑞典第三大城市 馬爾默 Malmö
睇落呢到移民同哥德堡一樣咁多...
隨便係街都見到好多non-european..

 今次拎J唔再搭high speed喇:) 因為貴
我見過最平既車都係295 kr...  仲要係youth



 不過比起high speed train...
我更喜歡compartment 式既車廂...  個位濶勁多
又有時無人坐..


窗既風景真係好靚...

btw :(  由stockholm去malmo 要成6個幾鐘-.-
拎J自己一個搭火車又真係悶左啲
anyway, 我幾enjoy自己一個人既旅程
       









         Malmö同其他大城市一樣..
都會有個屬於自己既central station..
不過講真... 我覺得Malmö既中央車站係最靚的 ^3^  因為拎J太愛紅磚牆了

 由Central Station 望出去..
有好多歐陸建築物圍住條河...呢個景觀太正了














呢到係黎Malmö必去既地方.. ---- 大廣場Stortorget

右邊呢個騎馬既銅像...就係Malmö 著名既地標

Malmö市政廰 - Rådhuset


一路向住h&m行就會見到呢間舖頭..
入面有勁多平野賣...
有精品...文具... 太陽眼鏡等等..
平過出面好多地方... 

我同友人都係到行左勁耐













不過有啲會令大家失望既係..
呢到既市集係無乜街可以行的
係到講一講下Malmö 既交通...
今次拎j唔可以好似係哥德堡咁搭車法喇 :(

我地一到埗之後... 立刻去左Pressbryån 買張JOJO CARD...
一張220 kr... 入面有200蚊既儲值...  換言之..
張卡就20蚊張姐...

不過搭一程姐都幾貴...-_-  拎J同友人搭左15分鐘巴士就收左我17蚊-.-






















由於要慳錢既關係...  拎J又再表現一次自己既廚藝了....
圖中果碟肉真咸到連我咁食得咸都頂唔順...要用水沖一沖..
不過碟蕃茄炒蛋又幾好食...
啲飯....我真係懷疑係咪買錯左糯米...-_-" ?

沒有留言:

張貼留言