2015年9月12日 星期六

[Exchange第五站] 德國 - 科隆 Cologne Day 2

 今次篇BLOG比較短:) 大家見諒下..
因為科隆真係無咩玩haha

黎到科隆既第二日..
我同友人起身執好野之後要去搵另一堆友人了 :)  今次我地有成8個人一齊玩 ^3^

第一個景點就係去左位於萊茵河既chocolate museum... 顧名思義就係關於朱古力既博物館..個外表就無咩特別...成舊白朱古力咁..

入場費: student 6.5歐元  成人 9歐元
附送既係圖中呢舊金色既朱古力:p
但個味道就甜左啲...
我咁食得甜都覺得太甜...




 成個museum有3層..  最底果層就係講朱古力既歷史...會有少少悶...
同埋會講埋朱古力點樣由coconut變出黎 :)
如果對佢既形成有興趣都睇得過既 :p
不過下下都要睇英文就會用好多時間...:)
















 而我不知道地球儀是用黎做乜的 =_=

 最鐘意睇世界地圖既我當然要係到停留一陣:)  其中位友人上鏡了^3^
 呢個世界竟然有勁多種coconut...
我呢啲孤陋寡聞既小毒毒...就當然唔知啦:p


 底層對我黎講就唔太感興趣喇...
但係2,3樓我就覺得好正...
因為有得睇朱古力既實際情況:p..
由朱古力漿變成一粒朱古力既全過程都一覽無遺 :)

睇到我同友人都嘩嘩聲 :p
部機好正嫁...見到佢會將啲唔岩規格既朱古力自動熔返再整過 ^_^so amazing..

 呢個朱古力池...不得了...
隔成幾尺遠都聞到浸朱古力味...
仲會有staff 整朱古力餅食:) free ga...
拎J就貪心啲拎左2條食haha
朱古力制作過程~~














 白朱古力真係多糖到嚇死人....
勸大家都係唔好食咁多....
 呢係驗朱古力同移送朱古力既過程...
如果sense到唔合格就會成批熔過嫁喇...
好先進...@0@
但係我完全睇唔出個standard係邊haha
(即係我唔知點解佢要倒左佢)



er....其實我覺得有啲核突..


 你order完一舊自己專屬既朱古力之後會有專人幫你整...想加咩nuts都得嫁:)
4.5歐 一排...印象中好似係
 瑞士蓮朱古力既制作過程:p
大開眼界 ^_^ 至於點整就唔講喇
自己過黎睇啦...劇透太多比fd鬧haha

 粒糖大過你過身hahaha














成個museum就差唔多:)
跟住我地就去返大教堂..
同友人去睇多次琴日睇過既野haha...
雖然去多次...但一啲都唔悶:) 因為多人去好開心
then去左食晚飯了
行左好耐先有得食:p...  去到星期6太多餐廳都full booking...-_-
都係食啲以前食過既野...
詳細就唔講咁多喇:)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~德國科隆結束~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
下一站 : 瑞士 蘇黎世
 聽日:blogger休息一日...因為搭9個鐘巴士無咩好打 ^_^

2 則留言: