2015年9月14日 星期一

[Exchange第六站] 瑞士 - 蘇黎世 Zurich Day 1

 琴日拎J休息左一日:o)
全日係到搭巴士..9個鐘stay係巴士...所以無咩好打~~

今日既zurich 之旅會令大家失望...
因為真正既zurich之旅仲未開始:) 皆因友人有啲野做  諗住等埋一齊去:o) 今日得半日就求其行住先啦 :)  之後就會深入玩嫁喇..
不過可能要等多幾日 :o
因為聽日會去左Basel先 :)

入返正題... 今日我地食完lunch就開始左今日既亂行之旅 :)


 首先我地由HB出發...向住購物街一路行行行... 沿途會經過一啲名牌店..
不過係人都知呢啲唔係拎J買開既野:)








左圖呢一間未來將會重點介紹...記住留意:)
拎J都好期待遲下去呢間野到食:)


 係zurich 既利瑪特河畔.. 會有兩座教堂~
你會見到一個係綠頂一個係啡頂.. :)
但兩個鐘面係會係好相似...接近一樣:)

不過今日我無入去...係外面影影相就算..
因為都唔係太過吸引... 外面有個地盤開緊工都廢事入去:)

 呢係就係綠頂隔離既一座屋仔..
但唔知咩黎:)


一路係河邊行就會見到呢個銅像...
會有勁多人影相

因為我地今日咩都未PLAN就亂咁行...
所以唔可以詳細介紹比大家聽:) SORRY!






 去到河邊..就會見到好多船仔泊係到..
如果大家資金充裕..  可以去參加果啲遊船觀光:) 我相信風景一定靚過企係到睇~~














呢到影相真係會幾靚...
可惜今日天氣唔多好...好多雲又有少少雨..
哂左個景~

其實瑞士呢個地方物價雖然極貴...比起HK黎講...
但係出奇地...movenpick平過香港勁多...
一大球雪糕只係4.3CHF... = 35HKD
兩球7.9CHD = 63HKD ... 3球11個幾CHF

間野係上圖白色大廈既左邊:)
近河...一路行過去就見到























係利瑪特河... 會有好多鴨仔同白天鵝...
呢次應該係我第一次親身見到天鵝..
如果個天藍啲就好了:)
























今日就係咁多:)  因為無咩點玩過~
因為要趕住返去煮飯haha
zurich 之旅會暫時被skip...
聽日會去左巴塞爾basel先 :)
之後會補返蘇黎世 :)
























































1 則留言:

  1. Movenpick係瑞士牌子尼架,咁喺當地食梗係平d la XD

    回覆刪除