2015年9月8日 星期二

[Exchange第四站] 丹麥 - 哥本哈根 Copenhagen Day 2


係fd既hall樓下...有一間幾好味既pizza店同pasta店.. 價錢亦都相宜...但唔算特別平
同拎J hall樓下既差唔多 :)
就唔多作介紹喇~
 今日對我黎講真係又刺激又緊張又心虛但又平安無事既一日... :(

事源係... 上得山多終遇虎..走得數多終被捉

我諗講到呢到大家都估到我發生咩事啦:)
就係拎J今日搭地鐵既時候又走人地數...
點知係vasteport站既時候..  遇到兩個著住黑色制服既查票員 :(
我同友人走避不及終於被捉了 :(
佢要求我地寫低自己出生日期係本簿仔到...
但經過友人同拎J既苦苦哀求同表示自己係exchange student... 個查票員終於肯放我地走 :)....  真係好好彩....比人捉到要罰700幾dkk嫁...  下次都係唔好咁做 :(  要學乖乖買票了


件事發生左之後都係心有餘悸:(
一方面覺得自己黑仔... 但又撞成啲狗屎運仔..唔洗罰
拎J以後都係乖乖地算





好了... sad野唔講了..係時候返到黎主題..
今日我同友人基本上圍住個市中心tumtum轉.. 首先..
我地去左市立博物館...  位於central station..
其實基本上係個地鐵站已經望得到..
唔洗我講點行都識嫁喇 :)

入場費: free
開放時間: 10 am - 5pm



 一如我所料... 入去都係要擺低自己啲belongings~


 唔知點解.... 可能我無做足research啦..
呢間museum 佔左九成都係講骷髏骨...同埋化石..

 一如以往啦...都係唔放咁多相... 廢事劇透咁多 :)

下一站就係位於市立博物館附近既..
新嘉士伯博物館..

其實今日拎J同友人真係行緊運..
咁岩撞正星期二唔洗錢入場 ^3^
呢個同岩先果好唔一樣...
因為係以藝術為主... 所以周圍都係啲唔著衫既人像...  已經見慣不怪 xd


入面睇落係幾grand既... 但如果真係要比錢睇既話就唔得太值... 因為入面唔係太大 :)











係central station附近行完..
係時候移師去第二個比市中心更繁華既站--Norrport
有啲似旺角/銅鑼灣既歐洲版..
因為周圍都係行街既地方...
唔同既名店... pub...bar.. 小手作店都應有盡有..係danish既行街首選 ^_^

 呢個係Norrport好出名既圓桶形觀光塔..
聽日or後日會上去睇下 :)  而家leave it blank 先 ^_^
 相信好多人都知lego既發源地係丹麥..
雖然今次可能無機會去legoland 觀摩..
但係經過一間咁大既lego店...
點都要入去兜返兩個圈ge :)


<--- 自由砌
 呢個係由lego砌出黎既new harbour...
像真度極高...
 而呢到就係disney公仔舖頭...
賣啲野其實都幾貴














 行行下原來已經離開左Norrport..返返去central附近..  由於天就快黑..
呢個市政廳又要留返聽日先去喇 xd
(諗諗下都覺得自己去玩都咁hea...有啲唔應該)








呢個就係copenhagen市中心既遊樂場..
入場費: dkk 99...我估入面應該仲要再錢的 :)  無咩特別...所以放棄了 :(

 呢間位於central station既frozen yogurt真係抵到爛..
dkk 13/ 100g..差唔多15蚊港紙到..
仲平過上次係哥德堡介紹果個 ^3^
 味道幾好嫁 :D   今次拎J無落配料... 因為
雪糕先係主角... 想試真啲
 今晚拎J又盡顯賢良淑德既一面...
同友人合力煮左蕃茄炒蛋..  煎牛肉.. 炒磨菇
雜菜煲 同埋重點 : 蕃茄薯仔粟米煲雞湯... ^_^
好味道 :p

成本每人都唔洗四十蚊 :)

不過煮一煮真係好煩
下次都係出去食算了









沒有留言:

張貼留言