2015年9月16日 星期三

[Exchange第六站] 瑞士 - 蘇黎世 Zurich Day 2 (續)

 琴晚太夜訓既關係:O 今日成1點幾先出門口
等埋友人放學join我地都成4點幾 :(
今日去既景點唔多.... 但係我覺得風景真係極靚 ^3^.... 淨係今日都抵過哂去過既museum...


今日既主題係遊湖之旅 :o





 呢幅相睇落唔係好好天..
但係過多個零鐘之後就陽光普照 ^3^
個feel就唔同哂嫁喇










還掂要等友人放學~~~
緊係去食返個movenpick... 價錢詳見上兩個post

今次試下草莓味...
但係老實講...  呢個係偏酸..
haggen daaz 個味道會好啲...
但上次食果個朱古力真係好濃好好味 :)
 遊湖方法介紹:)

想係蘇黎世遊湖都唔係太貴既 :)
只是唔係Long trip都有得諗 ^_^ 果啲要成30幾40chf一次...大約4個鐘頭..如果有travel card就可以free :)


由於我地budget有限啦...  所以我地只能夠join 1.5 hour 既short trip... 價錢 : 8.3 chf
有half fare card就3蚊chf..


其實都夠哂你影靚相嫁喇:)
沿途既風景真係好好好靚

 前往方法: 係HB 搭11號tram or 其他去到Burkliplatz 站落車 :)  果到就已經係碼頭黎嫁喇 :)



 係岸邊有勁多隻白天鵝攤係到曬太陽 ^3^
令我諗起.....燒鵝 :pppp
好想食 >_<
















呢個輪好多人影嫁 :o
但係色差好大.... 現場睇啲色鮮好多...












等左半個鐘終於上船.... 16:40 開船 ^_^
好彩仲未有耐先天黑...
 奉勸大家落雨最好唔好去住...
因為啲景真係唔會靚..
廢事哂錢睇啲唔靚既景啦係咪先:p
 好彩天公造美... 今日萬里無雲 天助我也:-p

 係蘇黎世湖兩邊全部都係小屋...
密密麻麻...
 終於見到啲近影既相...係咪好靚呢:p


 坐係架靚船睇住啲靚景真係賞心樂事 :)

如果日日都係咁好天就好 :(




由於我地太愛住家飯同埋要窮遊...
自己煮絕對岩哂我地胃口...
今晚有蒸水蛋 薯仔炆雞.. 同埋雜菜煲 ^_^

食到飽飽無難度 :)
估唔到黎到歐洲都間唔中有啲住家飯食下...  太幸福了!!

我有預感我返到去之後廚藝會突飛猛進 ... :p

























沒有留言:

張貼留言