2015年9月9日 星期三

[Exchange第四站] 丹麥 - 哥本哈根 Copenhagen Day3


 訓飽飽又開始哥本哈根之旅第三日喇:)
今日去左琴日經過而無入既市政廳..
 位於CENTRAL STATION面...
一出站搵到圖入面既尖塔就見到嫁喇
十分易認..

唔知點解今日見到勁多中國人同香港人..
發生咩事 @0@


市政廳一共樓高三層.. 周圍都有插住丹麥國旗 ...
都幾靚既 :)
入場費係FREE 既...  所以得閒都值得入黎望下... but sad... 入面係無太多展品的





 拎J至從去左歐洲之後就愛上左雪糕這東西..
成日經過見到都會好想試食雪糕..
特別係朱古力味 ^_^
今次行去norrport既購物街..就見到一間幾好味既雪糕店..名就唔係好記得... 好似叫Marajassi
 友人同拎J都好愛購物..
所以都係步行街行左好耐...
至於行左啲咩 xd 都同琴日差不多啦
詳見上一個blog

 行下行下就黎到 腓特列教堂.. 佢係位於克里斯蒂安堡宮既隔離... 通常行過皇宮都會入去睇下嫁xd

入場費 : free
位置 :Frederiksgade 4, 1265 København


 個樓底好高..用自然光私入室內特別光猛..
唔知點解我覺得呢個教堂特別浪漫..


 呢個就係皇宮出面個大廣場喇:)
通常去到12點都會有操兵儀式..
各位娘娘stand by喇 ^3^
 其實我都係行返去Norrport站先見到呢座野
查實我都唔係好知係咩黎 :p
遲啲有機會話比大家知 <3

 行返黎Norrport站之後...
終於黎到我認為係copenhagen最值得去既景點 ---- round tower..
唔好誤會..佢並非教堂亦非museum..
係一個觀景塔.. 上到去最高點既時候會望到丹麥全景...天氣好既時候仲可以望到malmo既旋轉大廈 ^_^ 可想而知個view係幾咁靚

入場費 : DKK 25

                                  --> sorry我太興奮唔記得影外牆.. 唯有係某網到m張圖返黎, this is not by me
 唔好以為想睇靚景咁易...
要行上塔頂都係一個好大既考驗...
由其是我係一個平時唔做運動既拎J...
就更大考驗....
咪睇幅圖好易行...實際上拎j同友人行到半路已經叫哂救命...


中途都會有啲展館比你抖順條氣既...
但拎J同友人決定衝上去睇下靚景先算 :P
上到黎果然無令我失望...
對住一個萬里無雲既天...同充滿歐陸色彩既哥本哈根..
真係行幾高都抵返哂..
 一如以往唔劇透咁多...
等大家下次上黎會更有驚奇^_^
 呢個就係ROUND TOWER既模型版..

今日既行程就結束了...
係時候要填一填飽個肚仔..... XP




新增說明文字
係幾好食既 價錢又幾平。。
不過唔係食得太飽:(













沒有留言:

張貼留言